Shopping security
Dit fijne oorbelletje heet 'Anna', waarom? Nou ze deed me eigenlijk denken aan Anna uit Frozen. 😅
Maar eigenlijk vind ik deze oorbel ook gewoon heel erg leuk passen binnen de hele 'In Bloom' serie waar ze onderdeel van is. En kun je haar qua kleuren heel leuk combineren met bijvoorbeeld de 'In Bloom' ketting in mosgroen. Van deze beauty heb ik er slechts twee kunnen maken. Dus twijfel niet te lang.
Omschrijving:
• Lengte x breedte: 53 x 10 mm (inclusief oorhaakje)
• 24K Gold plated oorhaakjes
• Licht van gewicht
• 100% handgemaakt in NL
Ships within 48 hours · Estimated delivery Jun 25 - Jun 30
US$40
Get nowSign up to your membership to get coupons up to
15%
Get nowOpportunity to enjoy order discount up to 15% off
Top-Converting Item to Boost Your Average Order